Osallistuin taas Tilda haasteeseen, tällä kertaa tällaisella kortilla. Ja täältä löydät enemmän kuvia kortista.
Idean korttipohjan muokkaamiseen sain Simply Cards&Papercraft lehdestä. Olen kovasti yrittänyt käyttää muita värejä kun lempivärini lime ja pinkki, ei vaan tunnu luonnistuvan. Eilen sitten annoin taas "luvan" itselleni käyttää myös niitä värejä ja olenkin tyytyväinen lopputulokseen vaikka ei olekaan ihan täysin lime/pinkki kortti. :)

Here is my entry for this weeks Tilda challenge. And here you can find more pictures of the card.
The idea of cutting a strip of the front of the cardblank I took from the magazin Simply Cards&Papercraft. I've been trying very hard not to use my favorite coulors lime and pink but I just don't seem to get it right without them. So yesterday I gave myself permission to again use them and voilá, I'm very happy with how the card turn out. :)


1637815.jpg