Kolmas haaste jo, meneepä aika nopeasti. Ensin haluan pahoitella kaikille etten ole käynyt tällä viikolla kommentoimassa kortteja, kaikkia olen kuitenkin nähnyt ja taso on jälleen kerran mieletön. Aloitin työt kesäloman jälkeen tällä viikolla ja samalla lähti koulu käyntiin joten tekemistä on riittänyt.

Already our third weeks, can't belive how fast time runs by. First of all I want to apologize that I haven't been commenting this week. I started working after my holiday and I also went back to school this week after our summer vacation so I have been short on time. However, I have been looking at all your cards and I think they are amazing, fabulous job ladys!


Korttini on taas erittäin yksinkertainen, mutta se taitaa olla tyylini tehdä kortteja. Punainen tausta on kohokuvioitu uusilla Sizzix textured impressions kansiolla. Lisäksi yksinkertainen rusetti ja nappi.

My card is really, really simple. But I guess that just is my style. The red background paper is embossed with the new Sizzix textured impressions folder. Then I just added a simple bow and a button from my stash.

3892189926_5563ee3299.jpg