Blogini on ollut aika lailla hiljainen koko talven eri syistä. Työt alkoivat Helsingissä kohta kaksi  kuukautta sitten mutta asunto sieltä löytyi vasta viime viikolla. Kortteiluun ei ole ollut kovinkaan paljon aikaa kun olen viikot viettänyt Helsingissä poikaystäväni asunnossa ja askartelutarvikkeet ovat olleet 70 km päässä vanhempieni luona. Omaan asuntoon en ole vielä kerennyt muuttamaan, tämä viikonloppu on mennyt Vaasassa siskoni luona ja nyt olisi sitten joulu edessä. Taitaa mennä välipäivät laatikoita kantaessa. Kortteilun pariin toivon pääseväni heti ensi vuoden alussa. Haluankin toivottaa teille kaikille oikein RAUHALLISTA JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!

My blog has been really quiet almost the hole winter. I started my new job in Helsinki almost two months ago but my apartment I found last week. Havent had much time making cards because in the weeks I've been staying at my boyfriends place while all my crafting supplies has been at my parents house, 70km away. I do have the keys to my apartment but don't think I will have the time to move before Christmas. I think that I will be moving the days between Christmas and New Year and hopefully I will have my crafting space up and running from the beginning of year 2010. With this I wanna wish you all a VERY MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!

 

4197909860_831e3b1a04.jpg

 

99EF8A6E80B9840363C357D0B5DFAFB1.png