Serkkuni meni naimisiin kohta pari viikkoa sitten ja tällaisen kortin tein hääparille. Pitkään mietin että mikä olisi heidän tyylilleen sopiva leimakuva mutta pitkän harkinnan (ja kun sopivampaa ei löytynyt) päädyin tähän Greeting Farmin hääpariin. Kortti on easel mallia koska halusin näyttävän kortin, tekstinä käytin Doodle Factoryn Swedish setistä "ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti".

My cousin got married a couple of weeks ago and I made them this card. I wasn't sure of what image would have been their style but when I couldn't find anything else I used this Greeting Farm wedding couple. I made them an easel card so it would be something more than just a card. The text is a Doodle Factory stamp and it says "and they lived happily ever after".

 

4473709222_9d5e7be3ed.jpg

Paperi/ Paper - Selfmade
Leimasin/ Stamp - TGF
Teksti/ Sentiment - Doodle Factory
Väritetty/ Colered with -
ProMarkers, Copics