Muutama kysymys on tullut koskien Keskosvauvoille kortteja haastetta. Pyrin tässä vastaamaan muutamaan. Jos jokin asia sinua askarrutta niin viestiä vaan tulemaan osoitteeseen [email protected].

1. Pitääkö kortti olla tietyn värinen?

Ei tarvitse. Kortti voi olla minkä värinen tahansa, ja minkä muotoinen tahansa.

2. Pitääkö kortin sisälle laitta tekstiä? Entä kanteen?

Kanteen voi toki laitta tekstiä, mutta jättämällä tyhjäksi, kortti on monikäyttöisempi. Kortin sisäpuolelle en laittaisi tekstiä, näin mahtuu henkilökunnan omat toivotukset vauvalle paremmpin.

3 Hyväksytäänkö Magnolian vauvaleimasinta?

1300436276_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen antanut vihreää valoa mm. näille leimasimille. Luotan siihen, että teho-osaston henkilökunta osaa arvioida kenelle kortti annetaan.

4. Miksi järjestät tämän tempauksen? 

Ihan muuten vaan! :)

5. Miten olen mukana arvonnassa?

Kun lähetät minulle kortit niin laita kuoreen mukaan erilliselle lapulle oma nimi sekä yhteystiedot niin olet mukana arvonnassa.

 

Det har kommit några frågor angående utmaningen att göra kort till prematurbarn. Jag skall här försöka svara på några frågor. Om du ännu undrar över någonting så skicka e-post till mig på adressen [email protected]

 

1. Måste kortet vara en speciell fäg?

Nej. Kortet kan vara vilken färg som helst och vilken form som helst.

2. Skall jag skriva någonting på kortet eller inuti kortet?

På kortet går det bra att sätta text, men lämnar man framsidan tom är kortet mera användbart. Insidan skulle jag lämna tomt, då får personalens egna hälsningar till barnet mera plats.

3. Kan jag använda Magnolias baby stämplar?

1300436276_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jag har gett grönt ljus till b.la dessa stämplar. Jag litar på att personalen vet till vilket barn dessa kort kan ges.

4. Varför ordnar du den här utmaningen?

Bara för att!

5. Hur är jag med i utlottningen?

Då du skickar korten till mig så lägg med i kuvertet ditt namn och dina kontakuppgifter så är du med i utlottningen.