Olen jo jonkun aikaa ihaillut näitä center stair step kortteja korttiblogeissa ympäri maailmaa. Kun sitten sain hääkortti tilauksen päätin kokeilla tätä tekniikkaa, täältä löysin hyvän perusohjeen. Papereina käytin, jälleen kerran, aivan ihanat Inkidon "Blå prick" ja "Blå kärlek", leimakuvana Magnolian "Wedding Couple". Tilaaja oli ainakin tyytyväinen korttiin, toivottavasti myös hääpari. :)

I have been admiring these center stair step card around the blog world for a while now and when I got an order for a wedding card I decided to try this folding technique, here I found a pretty good tutorial. I have, again, used the lovely papers from Inkido, "Blå prick" and "Blå kärlek" and the image is "Wedding couple" by Magnolia.

 

Paperi/ Paper - Inkido Blå prick&Blå kärlek
Leimasin/ Stamp -
Magnolia

Koristeet/ Embellishment - Martha Stewart doily lace, Inkido brads, flowers from stash