Uuden haasteen aika, tällä viikolla halutaan nähdä kaikkea muuta kuin neliöitä. Itse kokeilin ensimmäistä kertaa tällaista stair step korttia, olisko suomeksi sitten vaikka rappukorttia? Hieman olin ensin hukassa kun kaikki ohjeet oli tuumissa ja oma score-pal on metri mitoitettu, mutta ei mennyt kuin yksi kortti pieleen. Koristelukin vielä hieman hakusessa enkä ole täysin tyytyväinen tähän.

Time for a new challenge, this week it's don't be square. I tried to make a stair step card for the first time and I must admit I was a little lost with the folding because all tutorials I could find was in inches and my score-pal is a metric one. I'm not compleatly saticfied with the card but I'll sure will give this folding technique a go again.

 

4610604083_a1f91f79a6.jpg

 

Paperi/ Paper -  BasicGrey
Leimasin/ Stamp - TGF Amelia
, Inkadinkado hearts, Amelia text box
Väritetty/ Colered with -
ProMarkers, Copics

99EF8A6E80B9840363C357D0B5DFAFB1.png