Yleensä en yhdistele haasteita vaikka siihen onkin mahdollisuus joissakin haasteissa, mutta kuin sattumalta tämä sopii kolmeen haasteeseen. Leimailutaivaan ensimmäistä haastetta lähdin toteuttamaan mutta kukkien ja tytön myötä tämä sopii myös tähän uuteen haasteeseen, A pocket full of posies. Sitten huomasin että I love ProMarkers haasteessa on haasteena raidat ja tietty väritykset ProMarkereilla niin osallistutaan tällä kortilla sitten vielä siihenkin.

Usually I don't combine challenges but this card qualifyes for three challenges by coincidense. I started making this card for Leimailutaivaas first challenge but with the girl and the flowers I can take part in the new challenge A pocket full of posies. Then I noticed that I love ProMarkes had a stripe challenge this week, and ofcourse colouring with ProMarkers, so I will take part in that challenge too with this card.

 

4756382995_d6fc4a4c13.jpg

Paperi/ Paper -  Grapich45
Leimasin/ Stamp - Whiff of Joy
Teksti/Sentiment - Merja&Pammu
Väritetty/ Colered with - ProMarkers
Kukat/Flowers - Papirloftet

99EF8A6E80B9840363C357D0B5DFAFB1.png