Noin viikko sitten minua odotti ihana sähköposti, Jan ja Sandie halusivat minut mukaan A pocket full of posies design teamiin. Ja tottakai minä suostuin. On aivan ihanaa olla mukana tässä ihanassa ryhmässä. Kiitoksia Jan ja Sandie kun valitsitte minut! Tämän viikon haaste on Lavender&Old Lace. Oman kortin tein käyttäen Meljen´s Designin ihanaa digileimasinta. He myös ovat tämän viikon sponsori. Kukat korttiin tein itse, isompi kukka on vanhasta verhosta leikattuja ympyröitä jonka reunat poltin ja pienet kukat on tehty pitsistä.

About a week ago I got an email from Jan and Sandie from the challengeblog A pocket full of posies, they wanted me on their design team. Ofcourse I accepted and I'm really glad to be on the team. Thank you so much Jan and Sandie for choosing me. This weeks challenge is Lavender&Old lace. I made my card using a lovely digi image from Meljen´s Design, who is also our sponsor for this week. I have made the flowers on the card myself, the big one is made of an old curtain, I'd cut a few circles and burned the edges. The small ones is made of lace.

 

Tämän viikon sponsori/ This weeks sponsor

MELJEN\

5000331217_fd73555982.jpg

5000935786_f057540990.jpg

Paperi/ Paper - Self made
Leimasin/ Stamp - Meljen´s Design Cuddle Cloud baby

Väritetty/ Colered with - ProMarkers

99EF8A6E80B9840363C357D0B5DFAFB1.png