Pientä päivitystä koskien keskosvauvoille kortteja haastetta. Kuten alla olevasta kirjoituksesta huomaa, on yritykset hienosti lähtenyt sponsoroimaan. Iso kiitos kaikille yrittäjille! Tänään saapui myös ensimmäiset kortit, aivan ihania!! Nyt tietenkin toivon, että kirjekuoria alkaa tippumaan postilaatikkoon tasaiseen tahtiin.

Muutamia kysymyksiäkin on esitetty ja niihin pyrin huomisen aikana vastaamaan. Mielessä on myös koota tänne blogiin listan eniten kysytyistä kysymyksistä. Laittakaa vaan viestiä tulemaan jos jokin mietityttää tai haluat lisätietoa. Minuunhan saa parhaiten yhteyttä sähköpostilla [email protected].

Viimeisenä pyydän teitä taas kertomaan eteenpäin tästä niin monelle kun mahdollista! Tuhannet kiitokset!

 

En liten update på vad som händer i utmaningen kort för prematurbarn. Som ni märker i inlägget under har företagen snällt ställt upp på att sponsorera, ett jättestort tack till dem! Idag damp det även ner de först korten i brevlådan, alldeles underbara! Nu hoppas jag naturligtvis på att det i jämn takt kommer mera kort.

Några frågar har också ställts till mig och dem kommer jag att svara på imorgon. Har även tänkt göra en lista till bloggen på de mest frågade frågorna. Om det är någonting ni funderar på eller är osäkra på så är det bara att fråga. Ni når mig per e-post på adressen [email protected]

Och till sist ber jag er ännu sprida ordet så vi får med så många som möjligt! Tusen tack!