Jälleen on Stampin for the weekend haasteblogin uuden haasteen aika, tällä viikolla teemana spots and dots joten pilkkuja kehiin. Omassa kortissani ei kovin paljon pilkkuja ole, koska yllättäen varastosta ei löytynytkään kun pari pilkullista paperia (en kyllä tiedä miten se on mahdollista tällä paperi määrällä). Kortissa käytetty Whiff of Joyn leimasin Willow dressing up, joka on WoJ:n leimoista ehdoton suosikki.

Again time for a new challenge over at Stampin for the weekend, this time we challenge you to use spots and dots on your card. To my surprise I didn't have a lot of dotty papers so I have used just one paper with dots on my card. The stamp I have used is by Whiff of Joy and is called Willow dressing up, she is my absolute favourite of the WoJ stamps.

Tämän viikon sponsori/ This weeks sponsor

 

Paperi/ Paper -
Leimasin/ Stamp -
Whiff of Joy Willow dressing up
Koristeet/ Embellishment - Rhinestones, flowers, metal cross from Whiff of Joy