Kun nyt kerran olen aloittanut osallistumisen tähän BG haasteeseen niin ei ole syytä lopettaa. Tämän kanssa oli kyllä paljonkin ongelmia. Olen viime aikoina tehnyt niin paljon scalloping kortteja kun ostin niitä Spellbindersin stanssit, että oli hankalaa keksiä jotain "uutta". Kortin sain tehtyä johon en ollut ollenkaan tyytyväinen joten pistin sitten nopean pakettikortin kasaan ja siitä tuli ihan kiva.

Taking part in the challenge again. Was very suprised that I won last weeks challenge, got the prize in the mailbox today! :)
I really had to struggle with this challenge. Have done a lot of scalloping lately 'cause I bought Spellbinders cutting dies, and I wanted to come up with something "new" for the challenge. Made a card that I don't like, used BG papers; Lollipop Shoppe, fruith punch and Sugared, Luscious. And 'cause I wasn't happy with card I made a quick tag that I thing is ok,
used BG Eva paper.


1976331.jpg

1976337.jpg